BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 13 November 2011

Dah banyak anje tahu ...

By , dah banyak anje tahu tentang by sebelum nie . Maksud anje mase kita tengah kapel . Rupa-rupanya dah macam-2 yag by buat untuk anje kann ? Kenape laa anje tak pernah sedar sebelum nie ? Anje minta maaf sangat sebab selama nie anje selalu buat by marah kan ? Anje selalu cari pasal dengan by . Hmm , tapi bukan anje je , by pun same kan ? Huhu . So maknenye kita sama . Walaupun dah macam-2 jadi kat kita , tapi kenapa still kita dapat bertahan ?

Anje tak tahu macam mana nak luahkan dekat by . Anje sangat terharu dengan kasih sayang by kat anje . Anje tak sangka yang by sampai sanggup bunuh diri sbb anje . Kalau by boleh cakap kat Megat "sumpah aku sayang giler kat wafy.." anje pun akan jawab , "anje sayang giler kat by..." sayang sangat-2 . Megat marah sbb anje banyak sakitkan hati by selama nie . Ye mmg betul sbb anje tak pernah fikirkan perasaan by . Selama nie anje anggap yang by mmg sayangkan anje so suka hati anje nak buat ape pun . Tapi rupa-rupanya anje silap kann ... Anje tak pernah nak menghargai by selama nie . 

Kalau by perasan , perangai by pun dah banyak berubah sejak by kapel dengan anje . By dah pandai control marah by . TAHNIAH ! hehe . Itulahh yang anje nak . Cuma lagi satu permintaan anje , kurangkan merokok . Boleh ? Atau lebih baik berhenti terus . Kalau by betul-2 ikhlas sayangkan anje , please buat nie demi anje ? Anje taknak terjadi apa-2 kat by yang boleh menyebabkan anje menyesal nanti . Dan lagi satu , anje mintak tolong sangat-2 jangan rahsiakan apa-2 pasal penyakit by dr anje . Kalau anje nie penting dalam hidup by , by mesti boleh berkongsi dengan anje kan ? Walaupun anje takkan dapat tolong apa-2 , at least anje boleh tolong tenangkan hati by , bg semangat dekat by . Kan ? Hmm , kalau by tak nak takpe , anje tak memaksa dan anje tak suke pakse . Cuma anje tak nak bila sesuatu terjadi kat by , anje tak tahu . Itu yang paling anje takutkan selama nie ....

0 comments: